marți, 8 octombrie 2013

Loteria vietii - Oamenii potriviti pentru evenimentul potrivit

Dupa o scurta absenta motivata!!! am fost EXTREM DE OCUPATA si luata de valul nuntii, de la numere de masa, pahare de miri, invitatii, marturii, pana la job & dichiselile de toamna, dar promit sa revin in forta cat de repede cu putinta si cu multe surprize placute!!! 

Noroc chior. V-ati intrebat vreodata  de unde vine aceasta expresie? Din punctul meu de vedere se traduce astfel : pai trebuie sa fie chior norocul ... altfel cum m-ar fi gasit taman pe mine??!!.  Oare cati dintre noi viseaza la acel noroc  suprem care ne va umple odata in viata (ar fi prea mult de doua ori) contul, ne-ar transforma buzunarul intr-un corn al abundentei, ne-ar scuti atat pe noi cat si viitoarele crengute ale arborelui genealogic de activitati dispensabile precum munca, etc. Cum o asemenea sansa este aproape utopica (never say never) majoritatea speram sa castigam macar la "loteria vietii" unde ne place sa credem ca macar o parte din noroc se datoreaza tenacitatii noastre.
M-am impiedicat saptamanile trecute de un topic deschis pe un prestigios site populat cu viitoare mirese alintate la diminutiv.  Topicul continea o invitatie la concurs punand in joc o vestimentatie de nunta in schimbul unor sfaturi practice in organizarea nuntii, pe scurt un   ESEU de maxim xyz semne (a se intelege caractere). Frumoasa initiativa, util premiu, nimic de spus insa dupa o trecere in revista a sfaturilor expuse cu ardoare, am ajuns la concluzia ca cele mai bune sfaturi sunt cele avizate.

Este greu sa organizezi un eveniment de amploare, sa ai grija de cele mai mici detalii pentru a iesi totul perfect. Sa o luam matematic: multe variabile, multe posibilitati de abatere de la standardul impus.

In urma cu ceva timp am pasit pragul agentiei Class Special Event. Am mers pe principiul : pentru gogosari mergem la piata, pentru ochelari la oftalmolog, pentru actiuni de bursa apelam la un broker, pentru a organiza o nunta fara cusur la o agentie de organizari evenimente.

Dupa indelungi discutii telefonice (cauzate de simtul acut de orientare in trafic/ spatiu etc.) am ajuns la locatia mentionata: interfon, scari elegant spiralate.."Buna ziua, bine ati venit"! Trebuie sa recunosc ca ma asteptam la curtoazie, primire calduroasa in fond sunt niste elemente cheie in relatiile cu clientii. Exista insa un prag intre asa zisa "dulce intampinare" si momentul in care incredintam organizarea nuntii mult visate in mainile unei alte persoane. Ce anume a facut tranzitia intre cele doua etape? O cafea buna, un mediu prietenos si o experienta solida care inspira incredere.

Am purtat intreaga discutie cu Dna Irina M., General Manager - Class Special Event. Aici am primit consiliere si oferte in urma detaliilor date de mine. Nu exista limite atunci cand ai un aliat sigur asa cum nu am putut gasi o idee fie ea cat de indrazneata care sa nu se bucure de suport din partea Class Special Event.  Unul din secretele mentinerii unui asemenea business este seriozitatea si mentinerea unui standard ridicat. Fiecare client este diferit si cu toate acestea am vazut cum fara urma de oboseala, acesti oameni se pliaza pe specificul fiecarei nunti, pe dorintele fiecarui cuplu. Este o cursa nebuna weekend de weekend care are drept rasplata zambete si mandria de a crea "nunti de succes".


Intrevederea a durat aproximativ 4 ore timp in care ne-am exprimat asteptarile, am stabilit un buget, un local, o varianta orientativa de meniu, culorile, aranjamentele florale, un tip personalizat de invitatii, am analizat posibilitatile cununiei religioase, am asigurat divertismentul, si am stabilit urmatorii pasi. In timpul petrecut la sediul agentiei am gustat din toate beneficiile sutelor de evenimente organizate, traduse in experienta solida, de un bun raport calitate-timp-pret dar mai ales de creativitate si atentia acordata celor mai mici detalii. Un real ajutor mai ales din perspectiva timpului. Realizez acum ca nu as fi reusit sa ma ocup de toate detaliile si mai mult ca sigur as fi consumat timp si energie in cursa pentru o nunta reusita.

Dragi viitoare doamne, va recomand cu caldura o intalnire cu agentia de organizare evenimente. Daca eu in cateva cuvinte nu am reusit sa va conving, sunt sigura ca echipa Class o va face!



In incheiere  sa ne distram cu un manunchi de sfaturi ad-hoc preluate din surse online


*** recomandat sa se comande cu cel putin 50 de meniuri mai putin intrucat la fiecare nunta au fost surprize cu invitatii (chiar apropiati) care au confirmat si totusi nu au mai venit. Altfel, se risca plata unor meniuri suplimentare - In plina criza economica salutam o asemenea initiativa de reducere a costurilor!

*** sa nu se faca economie exagerata la meniuri (e penibil sa mergi la o nunta la care sa mananci ficatei si tochitura la oameni cu dare de mana)

*** aproape orice mireasa se viseaza o printesa in ziua cununiei, dar acest statut ii poate transforma nunta intru cu totul altceva decat se astepta sa fie. Ne asteptam si la definitia echivocului

*** rezervarea restaurantului - meniul treb sa fie bine gandit, pt ca dragostea invitatiilor va trece prin stomac - aperitivul e musai sa fie bogat, fiind stiut ca mesenii vin flamanzi si pana nu isi potolesc nistelus foamea, nu pot evalua in deplinitatea veseliei ... pe urma mancarica va curge linistit, deoarece, dupa, importanta se muta pe bauturica, multi oameni nedansand, fara sa-si ia "startul" bahic☺  In vino veritas et in burticas papa bun!

*** nu sunt printesa, nu ma marit cu un rege...totusi in ziua nuntii voi fi! REGINA!

*** primul lucru la care trebuie sa ne gandim inainte de a spune "DA" este daca cel care a pus intrebarea este alesul, daca el este cel langa care vrem sa ne trezim in fiecare dimineata. Si toate aceste ganduri ne trec dinspre o ureche spre alta in 3,123 secunde

*** legatura legala intre doua persoane este casatoria. Pentru a arata legatura dintre ei, mirele si mireasa poarta verigheta. Sursa nu este „copii spun lucruri traznite"!

*** trebuie comandat tortul in functie de numarul de invitati- Sa fie pentru tot alaiul!

*** trebuie sa iti alegi lenjeria pentru noaptea nuntii,deoarece trebuie sa fie mai speciala -Aici ne-am tot gandit , nu stim ce sa spunem, va lasam dreptul la replica...

*** inainte de nunta trebuie sa faci un tratament spa ca sa te relaxezi si sa te bucuri din plin de ziua cea mare. Daca ar fi posibil zilnic..:)

*** perioada de dinaintea nuntii este considerata numai dulceata si pasiune. Indraznim sa intrebam: si dupa?????

*** atentia la alegerea coafezei, a mea desi am facut proba inainte si m-a costa o avere nu a pus suficient fixativ si pana la sfarsitul nuntii mi-au cam cazut buclele

*** m-a cerut!!! Si acum? Acum ce fac? De unde sa incep? Pe cine sa sun?
   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu