sâmbătă, 25 ianuarie 2014

MY WEDDING DRESS

   Vanatoarea Rochiei Mele de Mireasa, este o Poveste de Printesa, din care lipseste doar calul alb al Printului...

  Am visat la acest moment unic, o viata intreaga, sa imbrac Rochia Alba de Mireasa, sa port un voal lung, lung, lung si sa fiu cea ma implinita!

  In momentul in care am pasit in Showroom-ul Salonului Maria, am fost primita cu atata familiaritate si am fost tratata de parca as fi fost Singura Care Urma sa fie Mireasa...

 

  Am fost condusa in camera Oglinzilor, unde mi s-au oferit toate informatiile pretioase,  despre ce inseamna Achizitionarea Rochiei de Mireasa, Inchirierea...

   La aratarea "cartilor pe fata", a fost foarte simplu! Am stiut dintotdeauna, care este modelul de rochie pe care vreau sa-l imbrac o singura data in viata, STILUL PRINCESS!!! Si aici, as dori sa fac o paranteza si sa o citez pe Nasa Mea, care spune "Rochia de mireasa, trebuie sa fie ceva UNICAT! Astfel model de rochie sa nu mai porti vreodata!"

  Am ales designul rochiei si am fost invitata sa intru la cabina proba, in primul rand am incaltat pantofii si m-am lasat cuprinsa de euforia momentului, si am inchis ochii pentru o secunda, pentru a "simti" ceea ce am asteptat de o viata !!!

  Mi s-a aranjat rochia, doamnele consiliere, m-au aranjat, dichisit si m-au indrumat spre sala oglinzilor... Acolo a avut loc magia! Cand m-am privit in oglinda, nu imi venea sa cred... Eu, Viitoare Mireasa... aratam de parca eram desprinsa din basme, iar totul a fost complet cand pe cap mi s-a asezat Voalul Biserica  si s-a "deschis" trena...

  M-am oglindit precum o fetita intr-o rochita, noua, noua si eram atat de incantata si de fericita!!! Efectiv radiam! 

  Am stiut ca este ceea ce cautam, in momentul in care am revenit la garderoba si nu vroiam sa o mai dau jos...

  Si aceasta este Povestea Alesei Mele - Rochia de Mireasa Princess Style...

  Sunt sigura ca fiecare viitoare mireasa, va simti cand isi gaseste rochia de mireasa, fie prima rochie probata - ca si in cazul meu, sau a 2a, sau a 10-a :-)... Gasirea rochiei de mireasa, o consider un moment UNIC, la fel ca si cand stii ca ti-ai gasit jumatatea, cand esti ceruta in casatorie, cand esti mireasa, in ziua nunti, cand te casatoresti la starea civila, cand afli ca esti insarcinata, cand cuprinzi prima data in brate bebelusul, pe care l-ai asteptat atatea luni de zile si ti l-ai imaginat...

   Restul este, DETALII... Va incurajez sa "savurati" fiecare moment al vietii, fie pregatirea nuntii, casnicia, sarcina, cresterea copilului...

   Pana la nunta noastra, mai este doar un pas, am sa va las niste mostre de la "gasirea rochiei de mireasa", am sa revin cu invitatiile si cu multe alte lucruri interesante.. stay close !


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu