marți, 21 ianuarie 2014

Ultima noapte de dragoste inaintea nuntii

Maine are loc marele eveniment! Insa pana atunci... cum va descurcati la noapte? Cand s-a maritat cu Keith Urban, Nicole Kidman a preferat sa isi faca somnul de frumusete in noaptea dinainte, in vreme ce alesul inimii ei a petrecut o noapte cu baietii. Cuplul vostru ce are de gand sa faca in noaptea dinaintea nuntii?
Prietenii nostri care au trait deja aceasta experienta sau care se pregatesc pentru ea, s-au gandit serios la lucrul asta si ne listeaza urmatoarele variante...

Carolina (32 de ani) - Somn, musai!

"Cu vreo trei nopti inainte de "marea noapte" nu prea am dormit, dar voit! Bine, oricum eram deja plina de emotii, dar cand ajungeam la pragul de oboseala la care putea sa adorm, amanam. Am vrut sa pot dormi in ultima noapte! Noi locuiam impreuna, evident. Nu s-a pus problema sa stam separat in noaptea aia. Am dormit impreuna, ca si pana atunci. Amandoi emotionati. Am adormit imbratisati, dupa chicoteli si rasete care sa ne mai detensioneze (noi avem amandoi simtul umorului). Ca doi complici! Eram si stresati, si obositi... Stiu ca a ras de mine, a zis ca a doua zi o sa fie prima oara in ultima luna cand o sa tip la el "DA!", nu "Nu!".
Poza cuplu tanar si fericit inainte de nunta 
Deci somn, musai, in ultima noapte! De unde dragoste, la cata emotie aveam amandoi. Poate ca o descarcare... dar nu, ar fi fost prea putin romantic. Mai bine aromantic (deci dormim), decat ne-romantic (adica sex, ca sa ne calmam). Suntem destul de pragmatici amandoi.
Poza cuplu cu trandafir rosu inaintea nuntii 
Oricum, eram amandoi constienti ca avem nevoie de odihna. Am adormit imbratisati, dar pe urma ne-am reluat locurile in pat, asa cum ne-a venit mai bine. Lasa romantismele astea solicitante, cu amorteli de brate si intepeniri de gat, le-am pastrat pentru luna de miere. Noi vroiam sa dormim bine, ca sa fim a doua zi stabili emotional, cu toate evenimentele... si unul cu altul. Da, deci somn!"

Mada (25 de ani) si Dragos (26 de ani) - Vom revizui programul pentru a doua zi...

Dragos si Mada au nunta peste cateva luni. "Probabil Mada o sa se streseze si eu o sa incerc sa o linistesc. Vom revizui programul pentru a doua zi si probabil ca o sa apucam sa dormim cateva ceasuri."
"Daaa, de unde somn? Zice el ca o sa apucam sa dormim, si eu as vrea, dar nu prea cred. Inca de acum am - nu am emotii - dar am numai scenarii, planificari si bugete in cap. Iti dai seama ce-o sa fie atunci. O sa fac numai istericale si crize de nervi. El o ma linisteasca, o sa ma incurajeze, adica o sa zica "Hai ma iubi, ca uite...", mai ales daca este foarte obosit. Dar o sa-l stresez, daaa. "Daca se-ntampla aia, daca se-ntampla ailalta?" Nu-s panicata de felul meu, dar e noaptea mea, am dreptul, nu? O data ma marit!
 Poza cuplu relaxat, romantic
O sa fie si mama si mama lui si cateva rude deja venite in oras. Mai exista varianta sa vina mama sa stea sa ma ajute cu ultimele pregatiri si cu emotiile, cu cateva zile inainte. Dar in nici un caz sa stea cu noi peste noapte, atunci."

Adriana (30 de ani) - De atata adrenalina, nici macar nu am simtit oboseala

"Creierul meu nu avea nici un gand sa se relaxeze in noaptea aia. N-am mai fost asa din noaptea dinainte de prima proba la BAC! Nici el nu putea sa doarma, dar era mai calm decat mine. Eu eram tare agitata, chiar daca in ziua aia am incercat de toate: o ora de aerobic, shopping, gustari din salate (dar abia puteam sa mananc), am vorbit la telefon cu o prietena, am ascultat muzica de-asta "pure harmony" si Loreena McKennitt si altele...
Deci am incercat tot, toate cliseele. Banane, lapte cald, am avut si saculetul cu valeriana la nas si degeaba! Mi-am luat un calmant din plante, ca sa mai lase agitatia, dar nici nu eram pe panica, ma asteptam sa fiu asa.
 Poza cuplu romantic momente tandre

Nici el nu prea putea sa doarma. Mi-a facut un masaj. S-a uitat putin la stiri... Ne-am gandit sa ne uitam la o comedie romantica, dar am renuntat ca nu puteam nici unul sa ne concentram. Am tot sporovait, chestii relaxante, pana la urma a trecut noaptea. Am atipit vreo 4 ceasuri, dar dimineata eram amandoi in picioare, fara urma de oboseala. Adica aveam atata adrenalina, ca nici macar nu am simtit oboseala!"

Tudor (25 de ani) - Hai sa ne casatorim! Cand?! Maine!

"Eu sunt un romantic. Mai da-le incolo de planificari si alea in ultima zi. Oricum totul era pus la punct. Am noroc si de o partenera cooperanta, ca sa zic asa. Ne distram impreuna. Am invitat-o in seara aia la o cina romantica, sa reproducem prima intalnire. A fost placut, s-a simtit bine si ea. S-a gandit sa trecem in revista cele mai frumoase momente ca si cuplu, am facut un top 10, mai intai fiecare si pe urma le-am confruntat, a fost amuzant.
 Poza cuplu jucaus alunga stresul
Cand sa plecam de la restaurant, am luat-o tare "Hai sa ne casatorim!" si ea a intrat in joc. "Cand?" "Maine!" Chiar am vrut sa fie o seara memorabila, fara stresul si chestiile obisnuite, pe care le auzim la atatea cupluri, ca am mai stat de vorba cu prieteni, colegi... Si am reusit. Acasa, si de la vinul ala, am petrecut momente romantice... ne-am relaxat mai repede si am si prins ceva somn. Deci fratilor, in orice caz, chiar se poate - ce atata stres? Asta ti-l mai si induci... Noi am daramat un obstacol comun pentru noaptea dinaintea nuntii!"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu