marți, 10 iunie 2014

PROBA ROCHIEI DE MIREASA

"Doriti sa probati? Poftiti la cabina, va dezbracati si va luati crinolina". Asa isi intampina clientele o reprezentanta a uneia dintre casele de moda prezente de la targul de nunti Expo Ideal Mariaj. Proba rochiei de mireasa este foarte importanta. Este decisiva.
De asemenea, este un moment emotionant in care poti sa-ti dai seama daca te-ai intalnit cu rochia ta de vis, daca este ceea ce cautai, daca ti se potriveste la stil, gusturi si pret. Weekendul trecut au trecut pragul targului Expo Ideal Mariaj mai multe fete, pline de speranta si increzatoare ca vor pleca cu "the dress, the one". Cateva au gasit ceea ce cautau, altele… inca mai cauta. Este si cazul fetelor prezentate mai jos care, anul acesta, vor fi deveni doamne.

  1. Innebunita dupa rochia de mireasa

    - Sanda Mihaela, 26 ani, nunta in septembrie
    - Salon Andre, 2800 RON (pret de targ: 2380 RON)

   "Mie imi place rau. Sa va spun ceva, eu o iau pe asta direct. Nici nu ma mai uit de altele. Eu o iau. Mami, eu o iau". Asa a spus Mihaela in timp ce se uita in oglinda sa vada cum ii vine rochia din toate unghiurile. "Ia uita-ti-va ce fata frumoasa am", spune si mama ei emotionata. "Ea a vrut din start ca rochia sa fie bogata. Daca vrei, vorbim si iti mai punem o crinoline", adauga razand mama Mihaelei. In tot acest timp, viitoarea mireasa nu contenea sa spuna: "Eu o iau. Mami eu o iau".



  2. Mireasa nehotarata

    - Laura, 26 de ani, nunta in octombrie
    - Maya Fashion

   Laura se uita de cateva ori in oglinda, putin dezamagita. "Nu am gasit inca rochia mea (ofteaza). Am mai fost la targuri de nunti si nici nu este prima rochie pe care o probez, dar inca nu m-am hotarat. Cand o s-o vad, o sa-ti spun", spune ea in timp ce priveste inca o data, nemultumita, in oglinda.



  3. Orice, numai alba nu!

    - Elena, 24 de ani, nunta in aprilie
    - Plus 2 Fashion, 2.000 RON (pret de targ: 1.700 RON)

   Elena nu stie deocamdata cum arata rochia ei de vis, dar in mod sigur nu vrea sa fie in alb ca celelalte mirese. De aceea, acum a ales pentru proba o rochie ivory, de care insa nu este prea multumita. Se tot uita in oglinda si apoi arunca o privire intrebatoare spre prietena ei. In acelasi timp, reprezentanta casei de moda incearca sa-i ofere cateva argumente: "Este din tafta cu fir metalic, pe care cum o pui, asa se asaza. Este superba".



  4. Fara crinolina!!

    - Anca, 25 de ani, nunta in iunie
   - White Lady, 1.600 RON

   Anca nu si-a gasit deocamdata rochia de mireasa, desi la proba a incercat si un voal. Insa vrea neaparat ca rochia ei sa cada frumos pe corp, sa nu aiba crinolina. "As vrea sa fie stil sirena, fara crinolina. Aceasta este prima rochie pe care o probez si primul targ de nunti la care vin. Inca mai am timp s-o gasesc pe the one", spune ea.



  5. Rochia, ultima pe lista

    - Simona, 25 ani, nunta in iulie
    - Bridal Textil

   "Am cautat destul. De dimineata ma tot uit pe la diverse standuri.O vreau ivory, dar sa vedem, mai ma uit, am timp toata ziua s-o gasesc", spune ea increzatoare. Cat despre pregatiri, Simona este o mireasa fericita. "Sunt aproape gata! Noi in general le facem pe toate din timp, doar rochia mai trebuie s-o cumpar", precizeaza ea.



   Galerie poze:










Sursa: aici


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu