marți, 8 ianuarie 2013

599 zile pana la nunta :-)

    Astazi se vor intalni viitorii cuscrii - vor socializa like never before - si vor avea cel mai comun obiect NUNTA COPIILOR LOR :)
   Evident si astazi am fost felicitata de cunostiinte, prieteni pt asul facut si pentru ca este cel mai omenesc nu au lipsit din peisai semnele de intrebare...
  Ceea ce nu intelege lumea - fiecare cuplu este o individualitate, eu si VIITORUL meu sot, am stiut dupa primele intalniri ca suntem facuti unul pt altul. Da, a influentat f mult faptul ca imi desfasor activitatea alaturi de viitoarea mama soacra :) si m-a placut dintotdeauna; la fel si ai mei l-au placut pe Alexandru de la prima intrevedere...
   Pur si simplu am crescut de la un an la altul precum altii in 5 ani... i-am ajuns din urma si i-am intrecut!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu