luni, 7 ianuarie 2013

Engagement



     Nu pot descrie in cuvinte, emotiile, bucuriile, trairile care ma incearca! Parca traiesc un Basm! Ieri discutam asa in treacat, despre data nuntii, si ramane in lunile viitoare sa mergem sa rezervam.. Astazi cand viitorul meu sot, a spus ca are o supriza pentru mine – nici nu visam!!! Mi-a spus tandru, sa ocup un loc langa el, sa povestim ceva! ;;)… si imi spune iubitul meu viitor sot, ca ma iubeste si ca a stat de vorba cu viitorii mei socri, s-au dat 2-3 telefoane, s-au primit tot cam pe atatea si hopa! J data nuntii, care imi doream cu atata ardoare, a devenit din vis, speranta, apoi realitate!
    Inca nu imi vine sa cred! Sunt precum un copil care face primii pasi singur si inca este nesigur pe el.. desi mai avem inca 17 luni pana vom deveni official D-NA si D-NUL STROIA, J, deja stim modele verighetelor, vom opta pt gravarea lor pe interior cu amprenta J… Inca nu realizez... Traiesc momente de o intensitate maxima; cele ai frumoase de pana acum!   
   Ideea de FAMILIE – FAMILIA NOASTRA, imi da aripi..
 
 Mult prea iubitului meu viitor sot, Alexandru Stroia, te iubesc enorm de mult… Multumesc pt tot ce ai facut pentru mine si pentru noi!
Inchei aici, citandu-mi iubitul: “Abia astept sa te vad Mireasa!”                                   
   

                                            Te iubesc, Sufletelul meu Pereche,
                                 
                   Cu multa dragoste, Viitoarea Sotie, D-na Stroia

                              In traducere libera - Șpioana Ta! :-P 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu