vineri, 11 ianuarie 2013

O foarte frumoasa cerere in casatorie



Sunt o romantica, am fost si voi ramane mereu asa, ceea ce inseamna ca iubesc la nebunie cererile in casatorie. Imi plac povestile de dragoste in care cei doi se iubesc atat de mult si se potrivesc mai bine decat ar crede oricine, dar aceasta cerere in casatorie  este una care mi-a atras atentia si care m-a impresionat cu adevarat. Sa lasam viitorul mire sa povesteasca:
“Povestea incepe cu aproximativ o luna inainte de ziua cea mare. Cu ajutorul prietenei celei mai bune a lui Emily, Shelly Laughlin, stiam exact ce inel ii place lui Emily. Asa ca mi-am vandut motocicleta si am facut inelul pe comanda.Din acel moment am inceput sa fac brain storming si sa cer favoruri tuturor persoanelor pe care le cunosc pentru ca cererea in casatorie sa fie una memorabila. Lucrand ca si fotograf de nunta in ultimii ani in San Diego, nu am dus lipsa de prieteni talentati din industrie dispusi sa ma ajute. In tot acest timp, desi plina de speranta, Emily nu avea nici o idee referitoare la ceea ce avea sa urmeze, gandindu-se ca nu aveam cum sa strang toti banii pentru a cumpara un inel. Eu si Emily iubim sa calatorim si sa stam afara, in natura, asadar am vrut ca cererea in casatorie sa aiba un element de aventura, undeva privat si in aer liber. In acest scop am apelat, evident, la fostul meu coleg de camera, care este si pilot, Jason Adams. El mi-a aratat un mic aerodrom, unde putea sa o aduca pe Emily, in Anza Borrego, numit ‘Agua Caliente’. Fiind eu insumi fotograf, am vrut ca lumina sa fie perfecta in momentul in care o voi cere de sotie, asa ca am facut o recunoastere in stil Google Earth pentru a afla cand si unde va cadea soarele conform planului.
Cu cateva zile inainte de marele eveniment, m-am intalnit cu dragele mele prietene Jesse si Becky, care sunt si ele fotografi, si care stiau ca planuiesc sa o cer de sotie pe Emily. Imediat cum au auzit ideea mea, s-au oferit nu numai sa imortalizeze momentul, dar si sa mearga cu mine acolo, sa ma ajute sa aranjez totul si sa imi duca masina inapoi in San Diego pentru ca eu sa pot zbura inapoi cu Emily. N-as fi putut sa fac ceea ce mi-am propus fara ele doua!  ”
Emily si Taylor planuisera oricum sa aiba parte in acea zi de o intalnire mai deosebita, dar ea nu banuia absolut nimic. In timp ce el era la micul aerodrom de la destinatie, Taylor a trimis acasa la Emily o limuzina pentru a fi dusa la aeroport. Emily a devenit suspicioasa, mai ales ca nu il cunostea pe sofer, si a fost nevoie de doua scrisori (pregatite pentru ca soferul sa i le inmaneze ei ca sa stie ca a venit din partea lui Taylor) pentru a fi convinsa ca totul este in regula. Emily a fost dusa la aeroport si adusa la aerodromul unde Taylor avea sa o ceara de sotie. Avionul a aterizat, Taylor si-a asteptat iubita acolo, iar cele doua prietene ale lui erau ascunse prin tufisuri facand poze de la distanta.
“M-am intors si am luat ultima scrisoare, si am inceput sa ii spun motivele pentru care o iubesc si pentru care o apreciez. Am vazut ca ochii au inceput sa ii lacrimeze in timp ce ma apropiam de finalul scrisorii. M-am intors din nou, de data asta pentru a lua o mica cutie, in care era inelul. Apoi i-am luat mana, am condus-o in fata mesei (in pozitia perfecta pentru cele mai bune unghiuri pentru poze), am ingenunchiat in fata ei si am cerut-o de sotie! Ea deja radea si plangea cand am deschis cutiuta pentru a-i oferi exact inelul pe care si-l dorea, dar cu o piatra mult mai mare fata de ceea ce s-ar fi asteptat. Privirea ei surprinsa si expresia coplesita pe care a avut-o a fost tot ceea ce mi-am dorit! Asadar, ea a spus ‘DA’ si am zburat catre apus si catre noua noastra viata impreuna!”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu