duminică, 20 ianuarie 2013

Jurnal de nunta

Intotdeauna casatoriile vedetelor au starnit interesul si curiozitatea tuturor, ba mai mult, ele au fost o sursa de inspiratie pentru tinerii care urmeaza sa faca marele pas. Am tras cu ochiul la nuntile a patru cupluri din showbiz si am aflat cateva lucruri numai bune de pus in practica la propria nunta.

Andi Moisescu si Olivia Steer

 Cum ti-ai imaginat evenimentul si cum ti-ai ales rochia de mireasa?
Olivia: Nu vreau sa provoc invidii. Mi-am imaginat ziua in care am devenit mireasa exact asa cum a fost. Sublima. O zi in care am avut parte de emotie si bucurie, de soare si de ploaie (chiar in momentul in care ajungeam la petrecere), de familie si de prieteni. Ziua in care am fructificat sansa vietii noastre. Cat despre rochia de mireasa, pe care o pastrez si o admir si astazi, ce pot sa spun? Am apelat la talentul Doinei Levintza si am facut indiscutabil cea mai buna alegere.

  V-ati implicat in organizarea evenimentului sau ati apelat la o firma de specialitate?
Andi: Evenimentul l-am organizat 100% singuri. Dupa ce trecuseram prin evenimente cu 2.000 de invitati si cu logistica infinit mai complicata, o nunta a parut ca o joaca. Mai mult i-am stresat pe cei din locatii, pentru ca, prima data in viata lor, s-au trezit cu desfasuratoare si sedinte de pre-productie. Dupa cateva intalniri care se prelungeau tarziu in noapte, au inteles ca n-au de ales, asa ca, pana si la bucatarie, s-a lucrat dupa un desfasurator strict. Aici am avut grija sa ne ferim, pe cat posibil, de clisee. Inclusiv gastronomice.

Sa inteleg ca n-ati respectat traditiile…
Andi: Ba cam toate, de la gaina la voalul miresei. Si, evident, dupa miezul noptii... s-a furat mireasa!

  Dupa ce criterii ati stabilit locul unde s-a desfasurat ceremonia religioasa?
Olivia: Sentimental, am apelat la preotul la care tinem cel mai mult si pe care il simtim cel mai aproape. La Nicolae Vladu, de la Biserica Popa Soare. L-am cunoscut prin prieteni foarte apropiati si am vibrat. Asta a contat cel mai mult.

Care este povestea verighetelor voastre?
Olivia: Am apelat la un furnizor american. La ei totul se gaseste mai usor. Vina a fost a noastra, pentru ca am vrut verighete simple din aur alb, fara nici un model.

Cum a fost muzica?
Andi: Tinand cont ca oamenii au dansat fara oprire de la bun inceput pana dimineata, cand am hotarat de comun acord ca nu mai putem, as zice ca a fost foarte buna. O trupa pop-rock, o mana de lautari foarte talentati si un DJ au facut minuni.

Despre aranjamentele florale si tortul de nunta ce imi puteti spune?
Andi: Aici am lasat-o pe soacra mare sa arate ce poate. Ea a apelat la un furnizor pe care-l testase in multe evenimente si care a reusit sa vina exact cu ceea ce trebuia, in materie de flori. In ceea ce priveste tortul, am apelat la un maestru austriac, care a meritat toti banii.

  Cum ati ales destinatia pentru luna de miere?
Andi: Tarziu. Abia in vara anului urmator. Caci in toamna a trebuit sa imbinam utilul cu placutul. Am legat cateva zile in Venetia de Festivalul de publicitate de la Portoroz, la care eu trebuia sa ajung imediat dupa nunta. Intr-un final, am completat luna de miere cu un tur al Italiei, timp de trei saptamani.

  In final, as vrea sa-mi spuneti care sunt ingredientele unei casnicii reusite?
Olivia: Iubirea.

Andra si Maruta

 Ce a insemnat ziua casatoriei pentru voi?
Andra: O pagina din cartile mele de povesti. Mi-am imaginat ziua asta ani in sir. Totul, in gandurile mele, decurgea ca intr-un basm. Rochia mea cred ca a aratat asa cum de sute de ori o imbracasem in gand: simpla, fara prea multe zorzoane, dar simbolizand trecerea intr-o altfel de lume.
Catalin: A fost ziua cand am inteles ca nu mai e de glumit, ca am devenit un om serios si responsabil.

 Ce rochie de mireasa ai purtat? Ai gasit ce cautai?
Andra: Am ales prima rochie pe care am probat-o, la casa de moda Ersa, pentru ca imi venea perfect. Am inteles atunci, din prima clipa, ca rochia era a mea si ca ma astepta numai pe mine.

Ati apelat la o firma de specialitate pentru organizarea marelui eveniment?
Catalin: Da, fara indoiala. Ei stiu mai bine ce trebuie facut si, oricum, noi n-am fi reusit sa ne descurcam singuri. Dar timp de o saptamana, zi si noapte, am fost la fata locului. Stiam totul! Firma respectiva s-a ocupat in detaliu de absolut tot. In privinta meniului, s-a mers pe bucate traditionale, dar nu au lipsit nici rafinamente de ultima ora. Aranjamentele florale au fost fabuloase, prin cromatica, dar si prin modul in care au fost combinate florile. Tortul a avut fastul lui, jocuri de artificii spectaculoase si o „arhitectura” eleganta, fara nimic tipator. Oricum, intreaga locatie a fost eleganta si cu un famec aparte, avand in vedere ca petrecerea s-a tinut pe o mica insula, in aer liber, un loc minunat, cu multa verdeata, inconjurat de apa, la care se ajunge traversand un pod.

 Stiu ca ati avut un program artistic de invidiat. Cum ati ales muzica pentru petrecere?
Catalin: Au fost multe trupe, multi cantareti de muzica populara si usoara foarte cunoscuti. Am ales muzica pentru toate generatiile, pentru toate nostalgiile. Ideea era ca fiecare invitat trebuie sa se regaseasca in muzica serii. Si credem ca asa s-a si intamplat, gratie: formatiilor Proconsul, Provincialii, tarafului de la Clejani, Irinei Loghin, Niculinei Stoican, Ninetei Popa, Danielei Condurache, Angelei Similea si lui Ovidiu Komornik, lui Adrian Enache, fanfarei 10 Prajini etc.

 A fost o nunta perfecta? V-ati fi dorit ca ceva sa se fi intamplat altfel?
Andra: Pentru mine a fost perfect. Nu-mi puteam dori nimic mai mult de-atat.
Catalin: Noi nu suntem niste oameni bantuiti de snobisme. Ne-am dorit sa fim acasa, printre ai nostri, astfel ca nunta a avut loc la Tg. Jiu. Pentru noi, Tg.Jiu este cel mai frumos oras.

 Un sfat pentru tinerii care urmeaza sa se casatoreasca si se pregatesc pentru marele eveniment.
Andra: Sa faca acest pas numai dupa ce sunt convinsi ca sunt pregatiti pentru o calatorie pe viata.
Catalin: Sa nu ia in gluma o astfel de hotarare. Spectacol e usor sa faci! Sa-ti intemeiezi o familie este un act de majora responsabilitate. Iar daca ajungeti la momentul nunta: E FOARTE IMPORTANT cum ii asezati pe oameni la masa. Trebuie sa fie prieteni, sa se cunoasca!

Letitia Beraru Pescariu

ROCHIA
Chiar daca nu am fost mireasa pentru prima data, tot nu mi-a fost usor sa iau decizii legate de eveniment. Am visat bineinteles la nunta perfecta, la atmosfera aceea de basm cu happy-end in care mirii petrec la palat trei zile si trei nopti alaturi de toti invitatii lor si se trezesc a treia zi fericiti, dar obositi de atata dans si ghiftuiti dupa ospat. Cu exceptia celor trei zile si trei nopti, nunta noastra a fost exact asa cum ne-am imaginat-o. Trebuie sa recunosc faptul ca meritul pentru rochia de mireasa ii apartine lui Razvan Ciobanu, pentru ca doar i-am povestit despre eveniment si locatie, iar el mi-a propus modelul. Eu si Dinu ne-am implicat 100 la suta in organizare, am luat cele mai multe decizii impreuna, dar am apelat si la profesionisti pentru a ne putea pune in aplicare ideile.

BISERICA
Anul trecut in vara, am botezat-o impreuna pe fetita fratelui meu la Biserica Sfantul Spiridon Nou. Acolo ne-am simtit foarte bine; slujba a fost frumoasa, iar corul superb. Asa ca ne-a fost destul de usor sa alegem locul pentru ceremonia religioasa.

VERIGHETELE
Verighetele le-am luat in timpul unei vacante la Viena. Iesiseram la plimbare, iar ca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu